Caglarass Uras_d 3 aylıkken başladık beraber yatmaya şuan 13 aylık 😄 Bu yaz odasına geçirmeyi düşünüyorum ama 🥰
Lina1205 Uras_d Benim eşim uzakta çalışıyor o olmadığından kızımla hep birlikte yatıyoruz bir saniye yanından kalktım mi uykusundan hemen uyanıyor
mnnakanne Uras_d 11 aylıgız bazen beraber yatıyoruz cogu zmn ayrı yatıyo ama tek yattıgı zmn zorlanmıyo
Serap__ Uras_d Ben korktuğum için yatıramamıştım uzun bir süre. Yeni yeni basladim ve alıştı kızım 18 aylık
Ceyoo93 İlk kızımda içimde heves kaldı yatırmak çünkü asla teması sevmedi uykusuda çok hafifti şuan 30 günlük bi kızım daha var doğduğundan beri koklaya koklaya yatıyorum bi daha bu zamanları gelmeyecek tadını çıkarıyorum