Bir ay beşiğinde yattı .sonra emerek uyumaya alıştı. bende sürekli al koy zorlandım.sezeryanla doğurdum geç toparlandım dinlenemediğim için . yanımda yatmaya başladı böylece .şuan 10 aylık. Eliyle yokluyo ya da bakiyo geri kapatiyo gözünü.eli ayağı illa değecek 😀 gündüz uykularında beşiğine koymaya çalışıyorum alışması için ya da oyun oynarken 😇