MeteNaz Mervexx bugün ilk dozu olduk ve 550 tl verdik. Ateş düşürücü verdik şükür şimdilik bir sıkıntı yok ama 2 gün takip etmek gerekiyormuş uyku yok bu gece saat başı kontrol ediyorum :)
Purple13 Mervexx bu değişiyor doktora göre canım kimi erken aylarda yapalım diyor. Bizim doktorumuz dışaraya çıkmıyorsunuz zaten demişti pandemiden dolayı. 12. Ayında başlayalım dedi.
SerraDereninannesi Selam kızlar geçmiş olsun bebişlerinize benimde 5 aylık kızım var 3.ayında nimenrix oldu şimdi dr. umuz diyorki bunun koruyuculuğu az bexsero ile aynı anda 5.7.13. Aylarda aynı anda yaptıracaksın çok kafam karıştı yanlış birşey olmuyor umarım
didokaya bu hafta sonu son dozunu olduk 530 tl 2 gün bacagında ağrı oldu birazda mızmızlandı agrısı için 3 saate bi carpol verin demişti doktor etkisi geçince mızmızlanmaya başladı şimdi iyiyiz 1 doz a 2 doz b tipi olduk
Omero21 Mervexx ben yaptırdım ilk dozu 550 gibi bişeydi huysuzluk çok oldu hatta ilk defa acile gittik ama hiçbişey çıkmadı tabi ki tamamen aşıdanmış
Selinbam Mervexx bzimkini çok etkiledi valla aynı gün hem rota virüs oldu o gün ve ertesi gün sürekli sızlsnır gbi ağladı ateşimçıkmadan daa calpol verdim 6 saatte 1 ver dedi doktor
Benimo Mervexx nimenrix ve bexero yaptırdık 3. Ayda. Şimdi birkaç güne yeniden ikinci doz yaptıracaz. İlk dozlara 1000 e yakın ödemiştik. Şimdi yine aynı olacak bğyğk ihtimal. Biz aşıya erken başladığımız için 3 doz olacak toplam.