Maviyesil121212 bardakçı adult bir otel 16 yaş altı alnımıyor. Çocuk öncesi 10 gün kalmıştım. Merkeze yakın ama bu kadar temiz bir deniz olamaz. Kışın deniz kum ve yosunlar temizleniyor. Suyu cam gibi bir sürü balık var. İşletme her voyage da olduğu gibi çok güzel. Sabah kahvaltın bitip siz sade americano seversiniz diye masanıza kahve getirebiliyorlar. Ya da pesto sos sevmiyorum deseniz size özel makarna oluyor. Her voyage da böyle. Bardakçı da limanda bir minik tekne var merkeze deniz havasıyla 3-4 dk da gidebiliyorsunuz. Kafa dinlemelik butik büyüklükte. Giderken sandviç yolluk vs yaptılar. Son günlerde gitmek istemiyorsunuz 😍Torba daha buyuk ve cocuk alınabiliyor. Coffee shop bile var . Voyage dan sonra başka otel begenemiyorsunuz🙈