pamuk-prensesim Zynp10 kilosu iyi (8.400 gram) ilk aylar her ay birer kilo almıştı ama son 2 ayda toplamda 200 gram aldı çok az aldığı için doktor mama takviyesi dedi sütün yetmiyordur diye olan sütü içse bana yetecek de anlamıyor doktor içmiyor diyorum oynata oynata içirt diyor 🤣
Zynp10 pamuk-prensesim diş olayı bizde daha başlamadı bakalım bizim basıl geçecek 3 diş hepten zordur bebeğiniz haklı valla😂 allah yardımcınız olsun
Zynp10 pandemibebegi bende bu aralıkta emzirmeyi teklif ediyorum , dılarıda zor sağsam bile biberon almak istemiyor sütte en fazla 2 saat dışarda bekletiliyor zaten, bugün dışarıda işlerim var bakalım arabada emmeyi nasıl yapıcaz 😭
Satgiray Nessay anladım canım teşekkür ediyorum bunu sormayı unutmuştum doktor a benim bebekte yemiyor 3 saatten sonra zorla maalesef
OZlem-gokalp Zynp10 iyi şuanda ama daha düşüktü normalin altındaydı birden sık emzirerek bu kiloya ulaştırdım ama artık emmiyor atağa girdik 🙈 uyurken emiyor, bende sağarak besliyorum.
Zynp10 OZlem-gokalp aklıma şimdi geldi 4. Ay bizde 6 kiloyduk feci bir atak dönemi geçirdik . O kadar zordu ki emzirmek sizin gibi sağıp verdim uyurken 6. Ayımızda 6.850 olabildik bundan sonra az alınıyor demişti doktorumuz 4. Ayda gerçektende öyle oldu. Hala nazlı emer dışardayken hepten az ne zaman rahat ederiz bilmiyorum hep aklım açmı değil mi onda moralim falan hep ona bağlı
OZlem-gokalp Zynp10 aynı şeyleri yaşıyoruz demek çok zorlayıcı bir dönem allah bize sabır bebişlere sağlık versin 🥰
Zynp10 OZlem-gokalp krizler geçti. Ağlamıyor emerken karanlıkta falan zorla oluyordu ay çok kötüydü 🤦🏻♀️5.ayda daha iyi oldu 6. Ayda çok daha iyi çok şükür ama kısa emmeleri hala devam kısa ve sık olarak ilerliyoruz şimdilik😅 imreniyorum şöyle 150 cc içip 4 saat rahat olmaya emin oluyorsun güzel emdi diyorsun ama biz sürekli meme teklifi halindeyiz😁 aman emsinde şikayetçi değilim
OZlem-gokalp Zynp10 peki gündüzleri sağıpmı veriyordunuz ben gibi ve nasıl veriyordunuz benim bebeğim hiç bir yönetmi kabul etmiyor mecburen medela nın biberonuyla veriyorum red devam etmesin diye kaşıkla verdiğimde ağzında toplayıp dışarı atıyor sıpa 😂
Zynp10 OZlem-gokalp ne kadar kaldı bitmesine? Zaten artık çok kilo alınmıyor yavaşlıyor altına düşmesin boy ve kilonun sağlıklı olsunlar yeter