Zynp10 benim bebeğimde aynı 7 aylığız bizde emmiyor ve iştahsız maalesef ama dişine yoruyoruz biz 3 diş birden çıkarıyor zorluyor
beni de az emmeye başladı bizimde doktorumuz bir öğün süt içisinde 180 cc içmesi lazım diyor devam sütü bile aldırdı az kilo aldı bu ay diye ama benim sütümü içmiyor ki devam sütü vereyim ki kendi sütümde var şükür
gece ve sabah beni emiyor başka da emmiyor bende sabah ilk öğün emzirme yapıyorum uyuyup uyanıyor sonra kahvaltısını veriyorum sonra yine uyur uyanınca anne sütü ( sağıp veriyorum 100 cc içirinceye kadar göbeğim çatlıyor ) sonra akşam çorba yoğurt veriyorum sonra da gece uykusuna geçiyor 9 gibi