Melinafsn ikizbabymom evettt birde catalla yeme isteği var oda 2 haftadır yaklaşık sürekli istiyor elimize uzanıyor
Melinafsn bicirik ben de 3 ana öğün ve meyve arası yapıyorum biraz mamanın sık oldğunu fark ettim kendimizde siz böyle yazınca yarın sabah birde bu şekilde denemeliyim
Mlkko Benim oğlum da 30+5 de 1515 kg 40 cm doğdu. 7 aylık şuan 67 cm 7500 kg. Kilosunu boyunu ben de çok takıyorum aman zayıfladı mı aman boyu mu kısa diye diye yedim bitirdim kendimi artık 😒
bicirik ikizbabymom savaş halindne yiyorsa bence kendi haline burakın yoksa ilerde tamamen yeme reddi olabilir. Parçalayın önüne yiyebileceği şekilde o onları yemeye çalışırken sizde kaşıkla yedirin
Batimoms Melinafsn benim oğlumda 12 aylıkken 7 500 gr. 72 cm di. Minyondu. Ben de minyonum bekliyordum yani. Şuanda 21.5 aylık 10 500 gr 82 cm. Hala minyon ama bana çok normal geliyor. Sende üzme kendini buyur gider ben 1. Sınıfta 16 kiloydum şimdi normal kilodayım. Oğlumda 2500 gr doğmuştu
Batimoms Melinafsn benim eşim de hiçç düşünmez. Bence biz çok takintiliyiz ama ben de hiç takılmıyorum. Sağlıklı sıhhatli çok şükür. Sen de öyle düşün canım büyümeyen mi var allah aşkına