BabyGroot Bal_yanak canım diş ateşi bu kadar uzun sürmez ve 38 dereceyi geçmez bir doktora götürün mutlaka bi enfeksiyon geçiriyor olabilir
Bal_yanak BabyGroot Allahım korusun inşallah tamam canım sağolasın şuan normal seyrediyor ateşi düştü ıhılamiyo bakalım devam ederse ki inşallah etmez götürürüm 😢
Bal_yanak Tosbik_berram Amin çok zor annelik çok zor ateşi var halsiz kompres yapıyorum banyo yaptırıyorum titriyor ağlıyor yavrum çaresiz 😔😔
Derincim2419 Bal_yanak Canim o dis atesi degil, dis atesi 37,5 gecmez, kesin bi enfeksiyon varki ates yapiyor, hic beklemeden doktora basvurunuz
Ahkalbim Bal_yanak Şu anda bunu sana hastene oto parkından yazıyorum bebeğim kucağımda uyuya kaldı fikir almak için gelmiştim senin postuna denk geldim.Bebegim 7 aylık ilk dişi çıktı hatta sıfır ateşle çok şaşırdım ikinci dış palatdi dün ögelnden beri 38 39 görüyor ateş duş alıyor düşüyor tekrar yükseliyor kanda yüksek enfeksiyon çıktı şu anda idrar sonuç bekliyoruz oda gelince hasteneye yatış yapılacak ve dış ateşi değil enfeksiyon ateşi ikinci dişde öyle çıktı emin olun dış ateşi olduğuna yarında geçmezse hasteneye götür ilk gittiğimiz acil korona testi istedi yaptırmadım çünkü biz insan içine çıkmadık bizdede bişey yok ve emindim öyle olmadığına sonuç diş ateşi sanarken vücutta enfeksiyon ve çocuk aciline götür bir tek orada bakıyorlar
Bal_yanak Ahkalbim Oyy yavrum benim ya Allah şifa versin çok üzüldüm inan ki inşallah hemen atlatır eğer çıkarsa götürcem beklemeden sanada çok dua edicem 😔
Ahkalbim Bal_yanak Teşekkür ederim idrar normal geldi uzmanlar görecek ona göre ne derlerse artışı şu anda ateş 35 düştü bu seferde terliyerek donuyor
Bal_yanak Ahkalbim ah yavrum 😢 keşke bebeklerimiz hiç ama hiç hasta olmasa ağlamasa keşke mümkün olsa bizimki tekrar ateşlenecek gibi 37.3 e çıktı vücudu biraz önce buz gibiydi şimdi sıcak yarın götürcem 😔
Katarsis Yazaksami takip ettiğim uzman doktor dişin ateş yapmayacağını söyledi evet, biz de diş dönemindeyiz ateşten de çok korkuyorum hayırlısı bakalım umarım biz de sizin gibi atessiz atlatırız