Kızlar bebeğim dünden beri ateşli ve huysuzdu bu sabah ilk dişimiz çıktı çok şükür hastaneye götürmedim çünkü onlarda ateş düşürücü felan vericeklerdi ateşi sürekli inip çıkıyor dün akşam banyo yaptırdık düştü 10 dk sonra tekrar çıktı
gece çok uyandı uyurken ıhılıyo ılık suyla kompres yapıyorum dünden beri o an 36.5 oluyor sonra 38 e hatta 39 a çıkıyor biraz önce ateş düşürücü verdim uyuyo inşallah tekrarlamaz bu durum normal mi götürmeli miyim bide ne kadar devam eder neler yapmalıyım yardımcı olur musunuz 🥺🥺