Swtlna merhaba,Ankara da yasiyorum,kendim de bir donem egitimcilik yaptim,simdi de cocuk gekisini uzmani olmama az kaldi. Iki kiizim var( simdi 12 ve 10 yasindalar). Buyuk kizim epilepsi nedeniyke takipliydi,zeka ve envanter testkeri yapildi(2 yasindayken) sonra bi dizi tesyler ve sonuc olaeak Iq yuksek cikti. yapmasi cik da mumkun olmayan seyler yapiyordu. Hacettepede arastirildi. Sonra Ram ve bilsem e ( 6 yasinda) gittik. Bilsem sınavını tam puan ile kazandi. Haftada 2 gun okul harici egitim ogretim aliyor. 2. Kizimda da acaba mi diyerek bu testleri kendi isteğimizle yaptirdik.ablasi kadar olmasa da onun da yuksek cikmasa da, o da bilsemi orta derece ile kazandi. Simdi oglum 8 aylik. Ablalarina bakarak cok cok daha ileri,ben tecrube ettiklerime dayanarak oglumda ne yaparim hic bilmiyorum. Simdilik zeka kartlari ve fiziksel aktivite vs ile ilerliyoruz