En baştan söyleyeyim her türlü yoruma fikre açığım, yeter ki fikir verin. 28 aylık oğlum var. 2 yaş doktor kontrolünde doktoru parlak zekalı ya da üstün zekalı olabilir takipte olalım dedi yani bu fikri aklıma doktoru soktu.
Şimdi gelelim oğluma, 3 aylık döndü 7 aylık sıraladı 11 aylık yürüdü 14 aylık falandı her konuştuğumuzu anlıyordu, 19 aylık 5-6 kelimeli cümlelerle konuşuyordu ki doktoru dikkatini çeken şey konuşması verdiği cevapları falan oldu. 19 aydan beri 36 parça puzzle yapabiliyor, sök tak oyuncakları tornavida kullanarak ayırıp birleştiriyor. 5e kadar tane hesabı sayıyor, 10a kadar ezbere sayıyor. Çok güçlü bir hafızası var, her şeyi hazırlıyor ve söylüyor, benim ona be zaman neden kızdığımı, evimizin yerini, bir kez gittiğimiz herhangi bir yeri falan…20 aylık falan ayakkabısını kendi çıkarıp giyiyordu. Aklıma gelenler bunlar. Burda çok daha fazlasını yapan bebekler okudum ama doktorun ifadeleri aklımı karıştırdı, nedir yorumlariniz…