Bizimkide sabah oldu akşam 7buçuk gibi o kadar çok ağladıki sanki canı yanarcasına çığlık çığlığa😢ateş yapmadı ama böle bişey yaşadık doktoru calpol içir dedi şuan geçti şükür🙏 Birde sağlık ocağında yapılan aşılar çocuklarda yapıyor böyle dedi dozu fazla oluyormuş sanırım. Hiçbirine bişey olmasın kuzucukların aklımı oynatıyordum nerdeyse😢😢