Tnrcrgizem Kaganalis geceden beri 2-3 saat beklemeye başladım ilk başta çok güzel aldı memeyi ama sonrası yine kavga dövüş😄 şekilden şekile giriyorum sakinleştirip tekrar meme veriyorum. Bebeğimin yapısı bu artık kabulleniyorum.
Tnrcrgizem Gulenes ya her doktor birbirinden farklı şeyler söyledi artık kafam karman çormandı en son. Biri emzik biberonu çöpe at dedi biri saçmalama bebek istiyor ver dedi. Şu an tamamen kendime göre ilerlemeye başladım
Tnrcrgizem Ozlem_likce galiba benim oğlum biraz telaşe bir bebek. Ya ağlıyor ya da heyecandan boğazına kaçırıyor hep. Arayı bulmaya çalışıyorum sabahtan beri🙈
Merveceylan Tnrcrgizem Aynen doğru dediniz genler çekiyor olabilir çünkü ben de eşim de bebekken pek emmemişiz bebeğim de emmek istemedi hep öğürdü ben de uyukluyorken emzirdim uyanıkken de sağdım verdim😊🥺 sağlık olsun tabi🥰
Tnrcrgizem Merveceylan tam bu durumu yaşıyorum ben de. Uykudan uyanma aşamasında alırsa aldı yoksa pompayla yatıp kalkıyorum. Neyse artık iyi olsunlar da 🥰