Tnrcrgizem Normal bence ama başka bir doktora daha danışın bir tanesinde sabit kalmayın tereddütünüz varsa. Bebek iri diye anne sütü yetmeyecek diye birşey olmaz genelde.Sadece bazı annelerin sütü az ise takviye vs yapılır. Ama dikkat edin sadece emzirecem deyip de bebeğinizi aç bırakmayın sarılığa maruz kalmasın. Mama öcü değil sonuçta bebeğinizin anne sütünden sonraki gelişimini destekleyen en temel besini lütfen bunu düşünerek hareket edin.Sizin önceliğiniz bebeğinizin doyması ve huzuru.Emzirecem diye ne kendinize stres ne de bebeğinizi aç bırakın.Mama önerim de Golden Goat formül mama.En en kaliteli ve anne sütüne yakın biraz pahalı ama değiyor. Keçi sütü içerikli sindirimi rahat,kabız sorunu yaşamazsınız ve gaz problemi de en en az mama.Aklınızda dursun bu tavsiyelerim.Sevgiler 💕💕