BarlasMomm merkurkedisi_ bende cok krem kullandim hic etki etmedi. Karnim ve yanlarim cok catlak. Ben fiyat sormamistim ne kadara yapiyorlarmis acaba
Hum34 Hiç bir şeylerine inanmıyorum onların. Kendileri gidip her yerlerine estetik oluyorlar :) çatlak için bence daha prof bir yere başvurun.