KbraOztrk Ayazmiran bi 20 gün fala sürdü galiba canım tam hatırlamıyorum yani ara ara ve son haftalarda sarımsı akıntıya çevirdi ben beyaz akıntı olur diye bekledim ama olmadı şimdi tekrar kanama olmaya başladı
HKyhn sumeyyezumra ya bende 63.günde oldum. Ama az az geldi. Hiç adetim gibi değildi ve sadece üç gün sürdü. Anlamadım 🤷🏻♀️
green HKyhn valla bence 40 gün kanaması kalmamış artık yeni anneler olaraktan devir değişti diyorlar ya bence devir değişti gerçekten
Gizemirr Ayazmiran yanlış bilmiyorsam yani benim bildigime göre ne kadar erken olmak o kadar iyimis çünkü vücudunun hormonlarının düzgün çalıştığını söylemişti dr benimde 42. Gün-de oldum
HKyhn green yo benim 40 gün lohusa kanamam oldu. Bittikten 23 gün sonra tekrar kanama oldu. Ama özür müydü mazeret miydi onu anlayamadım. Normal adet kanamama benzemiyordu hiç 3 gün sürdü bitti
HKyhn green yo benim 40 gün lohusa kanamam oldu. Bittikten 23 gün sonra tekrar kanama oldu. Ama özür müydü mazeret miydi onu anlayamadım. Normal adet kanamama benzemiyordu hiç 3 gün sürdü bitti