Begooo Bsr_tgb38 aşırı giydirmek daha tehlike terlemesine yol açar ve terledi mi daha çok hasta olur. Kendinizden bir kat fazlasını giydirmek yeterki olacaktır. Üşüyüp üşümediğini ensesinden veya göğsüne dokunarak anlayabilirsiniz. Çok giydirmek iyi değil
Mandalinbebeksu damlaltinay zaten yelekle hiç yatırma canım . Beni yanlış anlama hani böyle dedim ama tabikide annesi sensin senden iyi kimse bilemez ama bi yeleksiz yatır istersen desem daha iyi olur😊