neslihan-87 Bsr_tgb38 8 aylık bebeğim sıfır kol ve üzerine ince uzun kollu giydiriyorum yeterli oluyor..
Kumsaaaaaal Acemibiranne19 cok tehlıkelı araştırın ıstersenız vücut ısıları dengelenemıyor daha cok küçük olduğu ıcın ama bu kadar cok gıydırmenin cıddı zararları var hazıran ayındayız ıstanbuldasınız bence bu kadar gıydırmemelı ama yıne sız bılırsınız
Acemibiranne19 Kumsaaaaaal kac kat mesela zibin üstüne bir uzun kollu olur mu bende pek bilmiyorum burnu soguk olunca üşüyor zannediyorum deneyimim yok
Kumsaaaaaal Acemibiranne19 zıbın uzerı bı kat uzun kollu daha yeterlı olucaktır bence ama tabı sız yıne doktorunuza da danışın burnundan anlaşılmıyor bebeklerin ellerı ayakları burnu hep soguk olur göğsü ve sırtı sıcaksa korkmayın
Ates_mami Bsr_tgb38 5 aylık oğlum. 1 aydır kısa kollu tişört ve şort giydiriyorum. Üşümüyor. Zaten unutmayın üşürse degil terlerse hasta olur. Çok arada kalırsanız gögsünü kontrol edin. Gögsü soguksa üşüyordur.
elmalikurabiye Bsr_tgb38 siz nasil gissediyorsaniz bi kat fazlasi. Kaldi mi kayseriden yeni dondum nalkona havuzu kurdum ciplak bi sekilde oynadi kizim. Cocuk soguktan degil terlemekten hasta olur bunu unutmayin
Balanne_ Bsr_tgb38 canm evinizin derecesi nedir bilmiyorum ama camları açmayın içine kısa kollu zıbın ve bir tulum yeterli belkş uyandığında ilk bi ince bir yelek atabilirsiniz üstüne ortam sıcaklığına alışana kadar ceyranda kalmıyorsa terli durumuyorsa hasta biri ile temas etmiyorsa Allahın izni ile hasta olmaz
MrsNur Bsr_tgb38 kürek kemiklerinin arasını elleyin, bebeğimizin ısısını ordan bilebilirsiniz, ona göre de ayarlayın. Ama doktorum kendi giydiğinizden 1 kat fazla demişti daha fazlasına gerek yok
Nesrinerolozen Bsr_tgb38 oranın hava durumunu bilmiyorum açıkçası ama bebekler çok sıkıya geleemiyorlar zıbın ve tam pamuklu üst altta kalın bir pijama özellikle kalın çorap yeterli olur en fazla üzerine yelek giydirirsimiz. Ayrıca bebeğinizim usuyup usumedihini ensesine birde göğsüne dokunarak anlayabilirsiniz.soguksa zaten üşüyorfur
Gunes55 Bsr_tgb38 kendinizden bi kat fazla giydirmeniz yeterli. Ust uste cullamayin cocugu bunaliyorlar ve ilerde sık hasta oluyorlar. Allah islah etsin bu insanlari nediyim. Ensesi burnu sicaksa usumuyordur
Gigyyy Bsr_tgb38 Bebekler bu yüzden hasta olmaz endişe etmeyin , enfeksiyon veya mikrop olması gerekiyor ,bizden 1 kat fazla giyinmeliler ,kat kat giydirince de çabuk hasta olup , bağışıklıkları oturmuyor maalesef
Toprak2509 Bsr_tgb38 olmaz cnm ensesini kontrol et. Okadar bunaltma cocugu. Bende ilk başta öyle yaptım gelen giden üşütme dedi. Çocuk sıcaktan isilik oluyordu. Fotograflara bakıyorum sürekli Bi yerinde kızarıklık. Çok pişmanım sen yapma.
Cicek_Gokce46 Bsr_tgb38 kayseri nin bu sıcağında bence o kadar giydirmeyib derim yazık altına zıbın üstüne normal kıyafetini giydirin kafi yani çok bu alın etrafın dediği değil bebeğinizin nasıl rahat ettiği önemli
Bsr_tgb38 Cicek_Gokce46 uzun kollu zıbın üstüne uzun kollu bi kıyafet altına yine iki kat kıyafet böyle giydiriyordum
Sumeyra87 Acemibiranne19 bebekler uc noktalarini isitamazlar canim bu normal burun eller ayaklar soguk olmasi usudugu anlama gelmez.atesini olcerekte usuyup usumedigini anlayabilirsin.ensesi gogsu sicaksa usumuyordur.cok kat alisirsa hep oyle gider cokta hasta olur.
Cicek_Gokce46 Bsr_tgb38 çok fazla giydiriyorsunuz ben oğlumu annemlere gelmiştim kayseri ye orda zıbınla durdu akşama kadar sıcak yani bunaltıcı Bi havası var o kadar sıkı giydirmeyib yazık isilik olur her yeri