nursocum inşallah🙏🏻 Benim hamilelik sürecim çok rahattı bir tek efsane kasık ağrım oluyordu ilk zamanlar bazı günler karın ağrısında eşlik ederdi o duruma, onun dışında hep rahattım inşallah seninde öyle olur, ama geçiyor hepsi🌸 seni çok iyi anlayabiliyorum o endişeni, ben bide çok çok erken öğrendim hepten kafayı yiyecektim affedersin akıntım gelirdi hemen lavaboya giderdim reglimi oldum diye hep olacak gözüyle bakıyordum çünkü🥲