nursocum Tatlican İlk hamileliği unutmuşum gitmiş resmen böyle olup olmadığını hatırlamıyorum bile 😊 Normal dedi genişliyor rahim ondan tedbirli olmak lazım korktum açıkçası
Tatlican nursocum sevidim iyi olmanıza bende öyleydim devamli dr cocuk doğdu buseferde çocuk doktoruyla akraba olduk resmen🤣
nursocum Mu-Mi Teşekkür ederim kuzum benim. Oğlumda üzerine gördüğüm için hamile olabileceğimi düşünmüyordum o zaman umursamıyordum ama şimdi farklı her hamilelik farklı gerçektende 🥰
nursocum Fun Canım benim evet hamileyim çok şükür bir sorun yok ama daha kalp atışı yok 2 hafta sonra duyucam inşallah o zamana kadar da biraz sosyal medya detoxu yapıyım stres yok dedi ☺️
nursocum MustafaEmir Gittim canım kesede bir sorun herhangi bir kanama görmedi çok şükür normal dedi bu duruma bebişte iyidir inşallah korkuttu beni
nursocum Tatlican Bende pinpiriğim ya hele ki oğlumun doğumundan önce suyum bitmiş haberim olmamış nerdeyse kaybediyordum çocuğu gitmeseydim artık herşeye gidiyorum korkudan
YeldaKuzey nursocum Rahim büyüyor belki stresten kaynaklı olabilir yinede dikkat et canım gecmiş olsun
nursocum Minisin_annesi Normal dedi ama dikkat et riskli 3 ay zaten o yüzden stresten tamamiyle uzak dur dedi