4 aylık Bebeğimin biberonunun uç lastiği yırtıldı delik kısmından ve bebeğim ememiyor mamayı bu şekilde fazla geliyor genzine sıçrıyor. Bulunduğum yerdeki eczane e bebek görüshbaby bütün mağazaları aradım aventin el değiştirdiğini ve artık uç bulamayacağımı söylediler. Bebeğim de sadece avent alıyor wee filan almıyor 😭 iştahsız da bu aralar sadece avent alıyor o da uyurken. Ellerinde biberon varmış sırf uç için kocaman biberon alıyorum. O kadar moralim bozuk ki anlatamam ☹️☹️ Siz bulabiliyor musunuz uç başınıza geldi mi acaba ? Canım çok sıkkın 😞