5.5 aylık bebeğim var sadece anne sütü alıyor. 3 aylıkken bir rahatsızlık geçirdi. O yüzden aşı olup olmamak konusunda kararsızdım. Çocuk doktorumuzu, immünoloji doktorumuzu ve nöroloji doktoromuzu arayıp sordum, bebeğimin geçirdiği rahatsızlıktan dolayı içim rahat etsin diye ve kesinlikle olmamı önerdiler. Biontech hem koruyuculuğu yüksek hem de bulaş riskini azaltıyor diye yan etkileri olabiliyormuş; kol ve baş ağrısı gibi ama tetanozda bile oluyor bunlar. O yüzden Yarın için randevumu aldım ben de olacağım.