Yldz33--06 doktorların hepsi olunmasından yana. Sinovac sistem de görünüyor ama randevu da çıkmıyor benim bulunduğum yerde öyleydi yani. Biontech oldum, şimdilik bir sıkıntı yok çok şükür. Annemde de ilk dozda sıkıntı olmamıştı. Aslında kimse tam olarak ol ya da olma diyemez sanırım. Ama ben virüstense aşı olmayı tercih ettim diyeyim. ☺️