pikacuu 25 günde 85 ten 74 e düştüm kızlar. Ben yapabildiysem herkes yapar diyorum. Hedefim 65 olmak alt karın da çalışmam lazım sezaryen göbek biraz zor gidiyor. Spor yapıyorum ve yediklerime dikkat ediyorum. Hamur işi tatlı vs yok. Az ve sık yedim.
pikacuu 2_prenses_annesi Yok cnm leslie yapmadım. İnstagram da fitsiniz diye bir sayfa var orda bölgesel zayıflama için hareketler var onları indirip yaptım. Hem kilo verdim hem vücudum sıkılaştı. https://instagram.com/fitsiniz?utm_medium=copy_link sende bak istersen 🤗🥰
pikacuu Peekaboo Sabah aç karna 1 2 bardak ılık su içiyorum ve tarçınlı sade türk kahvesi. Sonra biraz hareket nabzı yükseltmek için. Ondan sonra güzel bir kahvaltı yapıyorum. Tıka basa yemiyorum tabi. Kepekli 2 dilim ekmek 1dilim peynir 5 zeytin. Yarım domates ve salatalık ve süt yapsın diye tahin pekmez tüketiyorum. Aralarda meyve ya da yoğurt tüketiyorum o da açlık hissi olursa. Akşam yemeğine de ne yaparsam artık ama az yiyorum cnm. Akşamda yatmadan önce nabzı yükselmek için spor yapıyorum 5 10 dk. Bol su tüketiyorum. 4 5 lt içiyorum gün içinde 🙏https://instagram.com/fitsiniz?utm_medium=copy_link yaptığım hareketler bu sayfada var cnm bölgesel zayıflama postlarına bakabilirsin
zarifbirhanim pikacuu Kaç saat spor yaptınız? Hangi hareketleri çalıştınız? Mükemmel bir değişim olmuş
pikacuu zarifbirhanim https://instagram.com/fitsiniz?utm_medium=copy_link bu sayfada bölgesel zayıflama postlarına bakabilirsin cnm vücuduna uygun olanı yaparsın. Ben göbek bacak ve yanlara çalıştım sürekli. Extra diğer hareketlerden de yaptım müzik eşliğinde daha iyi tempo tutuluyor. Bi de bunları yapıyorum fikir olur size de. Sabah aç karna 1 2 bardak ılık su içiyorum ve tarçınlı sade türk kahvesi. Sonra biraz hareket nabzı yükseltmek için. Ondan sonra güzel bir kahvaltı yapıyorum. Tıka basa yemiyorum tabi. Kepekli 2 dilim ekmek 1dilim peynir 5 zeytin. Yarım domates ve salatalık ve süt yapsın diye tahin pekmez tüketiyorum. Aralarda meyve ya da yoğurt tüketiyorum o da açlık hissi olursa. Akşam yemeğine de ne yaparsam artık ama az yiyorum cnm. Akşamda yatmadan önce nabzı yükselmek için spor yapıyorum 5 10 dk. Bol su tüketiyorum. 4 5 lt içiyorum gün içinde 🙏 🥰
pikacuu harley Benim de iştahım açılmıştı hala da öyle de tutuyorum kendimi. Emzirdiğim için aşırı açlık hissi oluşuyordu sürekli bir şeyler yeme isteği vardı. Ama kendime dur dedim. Hayatımı düzene soktum şimdi çok şükür 🙏 🥰
YigitAlpsMom pikacuu ay masallah en ihtiyacim olan sey ama gitmiyor olmuyor bi türlü diyete veremiyorum kendimi
pikacuu Sinemmmmm Yeter ki başla cnm sonrası geliyor zaten. Yaptıklarımı yorumlarda yazdım. Bak instagram sayfasının linkini de verdim orayı incele hevesleneceksin bak gör. Yapabilirsin 💪
mucizelerin_annesi pikacuu Yaptıklarıniz çok güzel bende şuan diyetteyim 1 ayda 8 kilo verdim sadece bir önerim var suyu çok fazla tüketiyorsanız 3 litre yeterli günde çünkü böbrek lesyonlarina zarar veriyorsunuz ve böbreğinizi çok gördüğünüz için Allah korusun ilerde sorun yaşarsınız 3 litre yeterli demişti diyetisyenim ama gerçekten ayakta alkışlıyorum birde şu sezeryan gobeklerimiz gitse benimde gitmedi🤦🏻👏👏👏👏