YavruKurdum Mu-Mi Kullanmadım hiç ama 14 aydır falan hiç yoktu böyle bir şey İzmir sıcak diye oluyor sanırım ya nurelem
Nescafe YavruKurdum yalnız değilsin 🤭😁 benim kızımda uyurken sırtına sanki su dökülmüş gibi terliyordu en son çare gece yatarken ince giydirmekte buldum ve üzerine ince örtü atıyorum. O yüzden son 1 aydır terlemesi kalmadı tavsiye ederim .💃