Ya gün içinde o kadar koşuyor ediyor o kadar terlemiyor ama gece. Tam bir göl. Sırtı totosu sırılsıklam. Alnı soğuk değil, kafası da terlemiyor. Çişi de bazen dolu dolu oluyor ama gene de gece iki kere üst değiştiriyorum. Sadece zıbınla yatıyor bu arada. Kalın değiller özellikle de pamuklu aldım. Ama yok değişmiyor…