Liona elmalikurabiye merhaba 🌸siz kaç saat kaynatıyorsunuz? Birde çözülmediği takdirde bi ayda buzlukta kalsa sorun olmuyor değil mi?
Mom042 elmalikurabiye bende laynamtyi dusunuyorum ama kavonozlarda doldurunca buzluk ciakrinca hepsini birden mi cozduruyoaunuz yoksa kasikla vs alip gerimi koyuyosunuz
elmalikurabiye Mom042 buzluga kullanacagim porsiyonlar halinde paketleyip koyuyorum. Cikarinca hepsini kullaniyorum. Kavanoza koyuyorsam actiktan sonra 2 3 gun icinde parca parca ya da tek seferde tuketiyorum 🌸