Melekkannesiii Anneler saat 10 da ocaktan aldım hala dolaba atamadım önce soğumasını bekledim sonra çocuğum hiç fırsat vermedi hala da ayağımda sallıyorum . Sorun olur mu bilginiz varmı şimdi buzluğa atsam bakteri üretmiş midir
CankizimRavzam Melekkannesiii Kuzum serin biyere koy sabah paketlersin bende yapıyorum düdüklüde sabaha kadar ocakta soğuyor sonra paketliyorum 🌸🌸 ama evin sıcaksa balkona falan koyabilirsin…
elmalikurabiye Melekkannesiii ben ocaktan indirdikten sonra hemen kavanozlara koyup agzini kapatiyorum. O sekilde soguyunca da dolaba koyuyorum bir dahakine fikir olsun size de. Bu sekilde de sorun olacagini zannetmiyorum ama hizli tuketmeye calisin
cankuzularim Melekkannesiii üretmektir zaten 2 saatte anca soğuyor bence uretmemistir yani 4 saat olmus daha
Melekkannesiii CankizimRavzam evim sıcak . İnternetten baktım hemen soğutma işlemini yapın bakteri üretmesin yazıyordu tedirgin oldum
Melekkannesiii cankuzularim internetten baktım soğutma işlemini hızlıca yapın bakteri üretmesin gibi yazılar okudum tedirgin oldum
gocebebirbayan Melekkannesiii ya çok da zaman kaybetmeyin. Geçen akşam annem çorbayı ocağın üstünde soğusun diye dolaba koyamamış. Sabah bir baktık bozulmuş çoktan. Aslında yayla gibi de yerdeyiz geceleri yorgan yatıyoruz ama .. çok bekletmeyin derim
Melekkannesiii gocebebirbayan ancak şuan vakit bulabildim bebeğim huysuzdu unutmuşum ilgilenmekten umarım birşey olmaz
gocebebirbayan Melekkannesiii inşallah olmamıştır 🙏🏻 Bende ocakta cezveyi yaktım geçen gün durmuyordu kızım umutmuşum 🤭
Liona elmalikurabiye merhaba 🌸siz kaç saat kaynatıyorsunuz? Birde çözülmediği takdirde bi ayda buzlukta kalsa sorun olmuyor değil mi?
Mom042 elmalikurabiye bende laynamtyi dusunuyorum ama kavonozlarda doldurunca buzluk ciakrinca hepsini birden mi cozduruyoaunuz yoksa kasikla vs alip gerimi koyuyosunuz
Esra-ozsusam4 Melekkannesiii 12 saat vcok kaynatmışsın cnm. bendr ilikli kemik aldım kasap 4 yada 5 saat kaynatsan yeter dedi. öyle yaptım gayet yagını saldı oldu yani.