Remkoc 1 hafta kadar normal gidiyordu. Sonra her meme verdiğimde anlamsız sanki sütüm yokmuş gbi çekip o an bırakıyordu deli gbi ağlıyordu. Almamakta ısrarcıydı çok. Öyle aç kalmasın diye Anne kalbi işte biberonu sık verdm. Şimdiki aklım olsa biberonu bırakır memede ısrarcı olurdm. Sonra tekrar dönme şansı varmış aslında. hep üzülrm aklıma geldikçe.