F-Betul birkizbirerkekannesii Bazı meyveler de kabız yapar muz şeftali hatta doktoru elmayı da fazla verme dedi.
Asafomer birkizbirerkekannesii benim oğlumda aynı nerdeyse doğduğundan beridir var kabızlık 2,5 yasında şuan 3 aydır da tane tane yapmaya başladı poposundan beyaz yuvarlak bisi çıktı çok kötü çok üzülüyorum surup verdi krem verdi 5 gündür kullanıyoruz bugün biraz rahat yaptı düzelir inşallah biran önce onlarin canının açıldığını görmek çok zor
birkizbirerkekannesii Asafomer koca bi şişe şurup bitirdik biz ona rağmen iyleşmedi ama benim kızımın beslenmesi çok kötü canım herşeyi yemez mümkün değil ağzını açmaz oda çok zorluyo beni
birkizbirerkekannesii F-Betul inşallah canım inşallah salı günü götürcem kaç kere gittik aylardır çekiyo çocuğum😞😞
F-Betul birkizbirerkekannesii Elmaların kabuklarında mum oluyor bozulmasın diye yapıyorlar bıçakla kabuğun yüzünden biraz kazırsanız görürsünüz mumları temizleyebilirseniz temizleyin bence içime gitmesin çocuğun.
Asafomer birkizbirerkekannesii doktorumuz doğru beslenmeyle düzeltebilirsiniz dedi lifli sebzeler bezelye ıspanak kefir yogurt elma armut kabuklarıyla beraber kayisi erik ekmek olarakta kepek ekmek kullanmamızı söyledi yedirmeye çalışıyorum sizde deneyim isterseniz
birkizbirerkekannesii Asafomer 2-3 aydır tam buğday ekmeği yediriyorum sebzeleri falanda yemiyoki allahım ne yapcam ben 😭😭
Buk birkizbirerkekannesii aynısını bende yaptım inanın geçmedi. Armut ve günkurusunu kaynattık blendırdan geçirip verdim sabaha yapmıştı. Ne zeytinyağı ne ilaçlar ne de popoya uyarı hiç biri işe yaramamıştı. Armut günkurusu iyi geldi. Öneririm insallah geçer
Elifsmotherr birkizbirerkekannesii Bamya yemeği, kabak yemeği, hurma, kuru incir, mercimek çorbası birkaç gün bunları verin lif oranlari çok yüksek, akşamdan kayısı ıslatın suyuyla verin,
AmazonMom birkizbirerkekannesii ilaç çözüm olmamış ama malesef bunu belirt doktora olmadı başka doktora götür canım geçmiş olsun bazı insanlarda makatta darlık olabliyor falan inşallah öyle değildir Ben çok çektim kabızlıktan hadi ben yetişkinim bir bebek canı ne ki o yüzden için acıdı allahım şifa versin inşallah ❤️
birkizbirerkekannesii AmazonMom çok zor oluyo canım içim gidiyo o halini görünce bide kakasını benim yardımımla yaptıktan sonra geliyo öpüyo yüzümü 😞 her yolu deniycez inşallah altından başka bişe çıkmaz
Sezenaksukarademir birkizbirerkekannesii benim oğlum da aynı araştırma hastanesine götüreceğim canım. Normal hastanede maalesef ilaç vermekten başka bir şey yapmıyorlar ve sonrasında hep başa dönüyoruz
birkizbirerkekannesii Sezenaksukarademir bende götürcem canım şimdiki randevu aldığım doktor ilgilenmezse eğer
Ahutandogan12 birkizbirerkekannesii dulcosoft adında bir ilaç var bağımlılık yapmayan gaitayı yumuşatma görevi var sadece Doktorunuza danışıp kullanabilirsiniz 4 aylık bebeğim için kullanıyorum bende