allah aşkına biri yardımcı olsun 21 aylık kızım aylardır kabız😭 doktora götürüyorum şurup veriyo bitiriyoruz yine aynı makarna pilav börek simit falan verme diyo vermiyorum yine aynı bugün iki kere kaka yaptı ama nası yaptı bi ben bi allah bilir 😫gözleri yerinden çıkacak gibi oluyo bezini bi açtım kakanın yarısı çıkmış yarısı içerde çıkaramıyo elimle destek verdimde öyle çıkardı poposu kocaman oluyo ve kaka çıktıktan sonra resmen içerdeki et dışarı çıkıyo geri içine giriyo yürek dayanmaz 😢 bildiğiniz en etkili yöntem nedir kakasını yumuşatıp rahat yapmasını sağlayan ?? fitilde denedik bu arada hiç bi işe yaramadı 😔 ikinci bi sorumda kızımın bezini değiştirmek istiyorum molfix alerji yapıyo 101in bezini denemek istiyorum ikisinin kalıpları arasında fark varmı acaba molfixde 6 numara kullanıyorum .. teşekkür ederim şimdiden