Bende doğum yapalı 2 ay oldu ve habire tatlı yemekten kg veremedim 72 kg ile hamile kaldım 87 ile doğuma girdim şuan 78 kg yum ve düşmek istediğim kg 65 kendimi eski kıyafetlere giremedikçe çok kötü hissediyorum. Çarşamba itibari ile artık sağlıklı beslenmeye ve bebek arabası ile yürüyüşe çıkmayı planlıyorum yoksa böyle evde oturarak gitmeyecek bu kg😌