Merve1203 Biz de Antalya tatilden bugun geldik. Benim bebegim de 4 aylik, bebisin ayagini suya soktum, korkup aglamaya basladi. Deniz hala isinmamis ve cok soguk. Simdi banyo yapmaktan korkuyor. Hic iyi yapmadim. İlk gun yemek yedirmedi bana, insanlardan, kalabaliktan ve yuksek isiklardan korkuyordu. Bende yemege gitmeden once arabasiyla gezdirsim. Uykusunu getirdim. Uyuyunca da pusetin uzerini ortup yemege gittik. O uyurken yiyebildim. Bizimkisi yatarak hareket etmeyi cok seviyo, ayaklarini cirpiyor surekli, arabaya bir tane sunger minder koydum.Yolculuk boyunca huzursuzluk verdiginde minderin uzerine koydum biraz enerji harcadiktan sonra uykusu geliyordu o zaman pusetine koyuyordum ( guvenli olsun diye). Gunes kremi falan almistim, gereksiz oldu. Gunesten isiklardan korkuyo, golgede takildik