Merhaba kızlar sizlere danışmak istediğim bir konu var. Boyum 163 falan 52 kiloyum bir bebişim var doğum öncesi kilonun aynısıyım fakat 52 kilo olmama rağmen kollarım kalın iç bacaklarım birbirine sürtüyor karnım yağ tulumu gibi falan 😒 omuzlarım geniş anlamıyorum bu kadar kilo nerde birikmiş. Sormak istediğim şu benim giibi az kiloda olup kilolu gözüken var mı ( fit değil demek istiyorum) bu durum nasıl çözülür spor mu diyet mi acaba 🤔 teşekkürler