Alerjik bebeğime doktor tavsiyesiyle belli periyotlarda yaptırdık yani karşı olunacak bir şey yok şifa bu o kadar iğne vuruluyoruz ne bileyim damar yolu şu bu açtırıyoruz pek bir fark göremiyorum o zaman onlara da karşı olalım. Dört kez yaptırdık 15 aylık oğlum.