nartanemm Ben hiç yaptırmadım ama bu aralar bende çok görüyorum kendimde denemek istiyorum ama tabi bebekte nasıl olur bilemiyorum ilk siz bi deneyin birkaç sefer eli hafif ise bebeğe düşünebilirsiniz şifa olsun inşallah ⚘
hayatbuiste Satgiray vücudunun nerelerine yaptırdın hashimato için. Bende de var bu hastalık. İlaç alıyorum hergün
Satgiray hayatbuiste öncelikle sünnet bölgeleri yani sırttan 7 kupa olması lazım sülük te boyun kısmına yapılıyor
hayatbuiste nurelem benim oğlumun da bel kısmı mor, poposuna doğru. Doktor doğum lekesi bu geçmez dedi Sizin bebeginizde de mi var
tontisbebegim hayatbuiste benim oğlumda vardı. Hacamatta simsiyah kan ve iltihap çıktı ve o leke kayboldu💙
hayatbuiste Satgiray hashimato için boynuna mi yaptırdın, özel bölgeye mi yaptırdın yani anlayamadım.
hayatbuiste ikizbabymom adını da hiç söylemedi doktor. Doğum. Lekesi geçmez o dedi. İyiki dedin kız adını 😁
ikizbabymom hayatbuiste adını bilmemek çok büyük bi kayıp değil🤣bir inanışa göre moğollardan geldiğinin belirtisiymiş
hayatbuiste ikizbabymom enteresan 😁 baksana bi arkadaş hacamat yaptırmış, ordan simsiyah kan gelmiş ve kaybolmuş iz
tontisbebegim _elmaliturtam ben yaptırdım 😍 sayamayacağım kadar çok faydasını gördük çok şükür 2 aylıktık💕
_elmaliturtam tontisbebegim ayy gerçekten mi Rabb’im şifa versin evlatlarımıza. Hissediyor mu pekii. Tepkisi ne oldu. Gaz için mi yaptırdınız
_elmaliturtam Nur8134 peygamber efendimiz’in sunnetiyse vardır yararı ama dediğim gibi bebek olunca insan cesaret edemiyor
Begonvill _elmaliturtam Ben kendime yaptırıyorum ama bebegine cesaret edip yaptıramadım . Uzman kişilere yaptırmanızı öneririm .Bunu artık bir tedavi olarak fizyoterapistler yapıyor..
Hilaleker96 _elmaliturtam tedavi için bir sefer yetmiyor her ay yaptırmak lazımmış etkisini görene kadar