Kızlar merhaba ben diyetisyene gittim 1 haftadır diyetteyim günlük 30 dk egzersiz yapmami söyledi ben sabah 15 akşam 15 dk Leslie 1 ml yapıyorum henüz 2 yi yapamıyorum başka ne yapabilirim arkadaşlar artık zayıflamam şart Leslie 3 yapabilen var mı acaba