Tugba6336 bütün doktorlar ve yaşlılar sinovac oldu.
Ne olacak şimdi?
Deneme tahtası mi bu insanlar?
Bana asla güven vermiyor bu aşılar…
Kimse kusura bakmasın.
Benim aile hekimim asla olmadım, olmam da diyor..
1 senede çıkan aşıya güvenir miyim ben diyor.
Bence de haklı…
Kimbilir gençlere ve çocuklara hangi aşı denk gelecek.
Türk aşısı mi olacak onlar da.
Allah yardım etsin.