Pnarferah çok çok geçmiş olsun şükür kurtulmuş kuzucuk 🌸sonda takılıyken evet her çiş yaptığında ağlamasa da iç çekiyordu hiiiiiii diye doktoruna sorduğumda şu an bana bile takılsa benim de canım yanar demişti. Sonda çıktıktan sonra doktor Bugün de yanma olabilir sonra geçer demişti ama Bi sıkıntı olmadı Çok şükür. İnşaallah sizinki de geçer de yeniden herhangi bir şeye gerek kalmaz.