Adileeee sizde benim aklımdasınız inanın ne yaptınız randevu alabildiniz mi çok merak ettim doktor umarım hayırlı komuşmuştur. Bize gelecek olursak 17 haziranda ameliyatımız oldu çok şükür 6.5 saatlik bir açlıktan sonra ameliyata alındı ameliyat 1.5 saat sürdü sünneti de oldu. Şuan da her şey yolunda sadece çiş yaparken biraz sondadan dolayı yanması oluyor o da normalmiş. Pazartesi günü sondamız çıkacak inşallah ondan sonrası nasıl devam edecek bende bilmiyorum yine size yazarım. Hiç korkmayın Allahın izniyle kolay korkulacak bir sıkıntı yok ama yanınızda yardım edecek birileri muhakkak olsun bez değiştirme yapamayabilirsiniz. Ben yapamıyorum, dayanamıyorum. Pipiye kaka bulaşınca falan temizlemek için yardım edecek birileri lazım çocuğun elini tutacak falan ama inanın korktuğum gibi olmadı pipinin görüntüsü çok iyi normal sünnetli gibi sanki, ama lütfen doktor seçiminizi çok çok iyi yapın ki yavrum emin ellerde olsun sonrasında bir sıkıntı daha yaşamasın. Ben buralardayım hep sormak istediğiniz bir şey olursa lütfen çekinmeyin sizde beni bilgilendirin olur mu merak ediyorum kuzuyu😘😘