MerAlpp vallahi siperliği vardı krildi güneşte bırakmışız çok süre dün tekrar aldik nasipse 1 haftaya gelir takarım diye bence en kötü siperlik düşünün derim yani ellerini bi yerlere sürup gözlerini ovusturamaz ben o yüzden siperlik kullanıyorum sahsen