Bazıları daha iyi kaynatıldığı pastörize edildiği için veriyor.Ama ben aylarca rafta kaldığı için tercih etmiyorum.Ben de alamadım süt, mayalayamamıştım ama iki üç yemese bir şey olmaz.Sonra mayam da kalmadı migrostan maya aldım yoğurt böyle bir tuhaf oldu akışkan tat olarak benim mayaladığıma da benzemiyor ama oğlum sevdi.Migros mayası kullanan varsa beni bi aydınlatsın ne olur