Damla6117 ne güzel eşimde dedi arabamız olsaydı göl kenarına giderdik sakin sahil kenarlarına giderdik veya memlekete giderdik sana değişiklik olurdu dedi ama malesef yok. Hastaneye bazen toplu taşımaya mecbur kalıyoruz elimizden gelduğince taksiye biniyoruz ama istanbul gibi bi yerde taksicilerde artık gideceğin yere göre alıyolar veya almıyolar taksiyle 15 dk lık yol trafikten 40dk ya çıkabiliyo. Zaten 40 lı dışarı çıkma olayına takılmıyorum bile elimden gelse bende girmek istemilorum eve ama sağlık olsun diyorum