zhrayca2001 ufak ufak kademeli açılabilirsnz güven açısından.Bebek için de daha iyi olur.önce eşinizle beraber çıkabilirsnz evinizin yakınında bir yere.Kanguru mutlaka öneririm çünkü evinizin dışı bebek arabasını indirmeye uygun değilse tek başınjza zor olur ama apartman girişinie vs bırakırsanız kolay olabilir ,malsef bzim hep merdiven olduğundan ben çıkaramıyrm tek başım şuan ,3aylık olucak yakında ve bazen süre olmuyor onu bekleticek.en iyisi kanguruyla çıkmanız .sonra açılıtsnz bebek durumuna göre ama size önerim tek başınıza toplu taşımaya binmemenşz.Ayrıca altını 3saatten önce değiştirmenize gerek yok .O kadar süre dışarıda kalmaya alışana kadar büyümüş olur biraz daha ve ozamanfa bebek çantasını alıp arabasıyla gidebilirsnz bence bi yerlere