Merhaba, bebeğim ilk doğduğu zamanlarda düzgün ememiyordu 1-2 dk emip bırakıyordu sürekli aç oluyordu ben de doğduğundan beri hem emzirme hem sağıp süt verme şeklinde ilerledim. 3.5 aylık olduğunda işe başladım, şimdi 6 aylık. Gündüzleri annemde biberonla besleniyor, günün geri kalanında ben emziriyorum. Meme reddi yaşamadım, bazı zamanlarda gün içinde memeyi reddettiği oldu inatlasmadim biberonla karnını doyurdum, yeter ki aç kalmasın diye. Bir sonraki öğünde yine normale döndü. Kullandığım biberon tommee tippeenin anne göğsü biçiminde olanlardan, kendisi emmedigi takdirde süt gelmiyor, gelirse çok çok az sızıntı gibi bir şey, bu yüzden bebeğimin emmesi de gelişti, biberondan sonra beni daha kolay emmeye başladı. 3 aydan sonra ucunu değiştirdim akış hızı artsın diye, 6. Aydayiz bir sıkıntı yok, umarım siz de meme reddi yaşamazsınız.