bereno detaylı anlatıyorum size. Doğduğundan beri hem sağıyor hem emziriyordum bu 3. Aya kadar böyle devam etti. Kullandığım biberonlar lansinoh Philips avent cam biberonu. 3. Aya kadar emzirmeye devam ettim ve sonra ne yaptıysam geri dönmedi. Burada ben yazardım biberon kullanıp emziren var mı postlarına ben hem emzirip hem sağarak biberonla veriyorum meme reddi yaşamadım derdim, bir anne bebeğimin kaç aylık olduğunu sordu bana 2 aylıktı o zaman çok yeni biraz öğrendiğinde red kaçınılmaz demişti bana yok artık deyip inanmamıştım 🤦🏻♀️Sonuç: meme reddi tam 3. Ayda . Çok pişmanım biberonla verdiğim için o yüzden siz vermeyin kaşık biberona devam bol bol emzirin. Bebeğim şu an 9,5 aylık emmiyor 3. Aydan beri sağarak veriyorum hatta daha yeni bitti sağımım. Üstelik çalışan anneyim, sağım yapmak o kadar zor ki düzenli sağım şart bir de süt kesilmemesi için çok yıpratıcı. Buzluğa süt saklamaya gelecek olursak, sağdığınız sütü oda sıcaklığında en az 20 dakika bekletin sonra süt saklama poşetine koyup atın buzluğa koku olmayacaktır. Başka sorunuz varsa cevaplarım