BalkizimBaloglum2 ay evet buyume atağı var bizde 15 bucuk aylığız 🤦🏼♀️ aşırı yaramaz ve inatçı kizim ,dediğini yaptirana kadar yılmıyor. Çalışıyorum ben ,babaannemiz bakıyor saolsun. Bazen çok güzel yiyor bazen yemiyormuş gündüz.aksam bizle yemeğe oturuyor biz yerken özeniyor yediriyorum hemen. Şuan 10 kilo boyumuz da 78 79 civarında.
Ama uyku deme uyku düşmani bi kızım var. Aksam 10 a kadar uyutmakla bogusuyorum,sabah da 6.30 7 en gec 7.30 da kalkar.
3 aylıktan beri kitap okuyoruz o yuzden alışkanlık oldu gider getirir ıh ıh der okuruz 😂 geldi gitti kedi pisipisi baba dede hadi kelimelerini söyler ama asla anne demez 🤔 dişler çıkmayan adeti söylesem daha az 😂 13 diş cikardik çok şükür ateşlenmeden hastalanmadan. Kaşık çatal bulaşık makinası çeşme su daha ilgisini çekiyor.
Kulakları tilki kulağı herşeyi duyuyor en ufak çıtı bile 🤦🏼♀️ annem gelsin dur dur anlatayım.bir bir oyunu fıs fış kayıkçı bal parmak badem parmak oyununa kahkahalar atar.