BalkizimBaloglum2 16 aylığız, her zamanki gibi meraklı. 8 dişimiz var, sağ sol azılar yeni patladı ve bu yüzden 1 buçuk ay kadar yemek yemedi, yoğurt bile yemedi sadece mama ile beslendi. Yerse de blw olarak yiyor. Kilomuz 10.400, boy 75 🥲 Yaşıtlarına göre az. Ama bana zayıf gelmiyor. Gece uykularımız çok şükür doğduğundan beri çok iyi, akşam 7 sabah 6-7 olmak üzere 11-12 saat uyuyor. Gündüz 1 kere ya 2-3 saat ya da 2 kere 1 er saat uyuyor. Anlaşılır olarak anne, baba, uyku, pispis, kuçu kuçu vs diyor Romence, Türkçe olarak anne ve nerde diyor ama max. 20 kelimesi falan vardır herhalde toplamda. Kendi kelimeleriyle konuşuyor genelde tıkıtıkı gibisinden babıldıyor. Yapmak istediği şeyleri sözcüklerle değil de göstererek yaptırıyor artık. Mesela dışarı çıkmak isteyince ayakkabılarını giymeye çalışıyor ya da bize getiriyor bizimkileri. Interaktif oyunlara sabrı yoktu, artık sabırlı olmaya başladı. Yapmaması gereken bir şeyi yapıp gözlerime bakınca anlamaya başladı, ellerini yüzüne kapatıp utanıyor. Kum oyunlarını asla sevmiyor, kuma dokununca öğürmeye başladı. Çatal kaşık kullanıyor, tabii ağzına değil benim ağzıma koyuyor yemekleri dediğim gibi yemediği için. Insanları baya baya kullanmayı öğrendi. Babanesine aşık olma nedeni her istediğini yaptırabilmesi. Anne kaka :) Bu konu üzmüyor değil beni 😂