Oykuaygun Ben 21 aylik oğluma 15 damla kullandım. 21 ay sabrettim hic bir sey vermedim. İkinci çocuğum olduğu için yerlere yiğilmaya basladim uykusuzluktan. Kizim cok şükür kolik degil ama Oğlum doğduktan 15.gun kolik olmaya başladı ve 21 ay ben ne gece ne gündüz uyumadim. Sabredin güzel anne , ağlıyor ama illaki bir sey onu susturacak. Her yolu deneyin. Bebek arabasi ile evde gezme, ana kucağı, puset. İlj 3 ay nasil uyutursaniz uyutun. Hiç önemli degil. Alışkanlık yapmaz. Ben o haldeyken kucağıma alir, hafif tempoda koridorda zıplayarak koşardım. Ahh zor günlerdi ama geçiyor.