10 12 senedir çekiyorum ben de bu ağrıyı. Sol bacağını komple kapladığı yetmiyor gibi sol kolunu da kapladı artık. Gece sol göğüsten emzirirken aşırı zorlanıyorum. Maalesef hızlı bir tedavisi yok. Düzenli magnezyum kullanımı biraz rahatlatıcı oluyor. Bir ara b12 iğneleri oluyordum onlar da bir dönem iyi hissettirmişti. Bir de fizik tedaviye gidilmesi gerek çok yoğun yaşıyorsanız bu durumu. Kaç hastane kaç farklı doktor kaç şehir nöroloji bölümüne göründüm yok bir şey yapamıyorlar.